Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΠΕΖΕΣ-ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ
 ----------------------------------------
 πολλες φορες εχω μιλησει για τις τραπεζες,για ευθυνες διοικησεων,πολλες φορες εχω λουσει τις διοικησεις με κοσμιτικα επιθετα και συνεχιζω να το κανω ,βεβαια οχι γιατι δεν δινουν δανεια στο κοσμο,αυτο ειναι αλλη υποθεση.αλλα γιατι για εμας τους ανθρωπους της αγορας,εχουν πολλες φορες αφαιρεσει απο το πορτοφολι μας πολλα χρηματα.Εχω γραψει πριν 1 μηνα για τα κρατικα ομολογα και σας εκανα συσταση να τα παρακολουθητε,και οτι η μεταβολη των τιμων των κρατικων ομολογων μεσω των σπρεντ ειναι αντιστροφως αναλογη στις αποτιμμησεις τωn μετοχων και φυσικα αυτο εχει ενεργησει θετικα στην αγορα και το ειδαμε μεσα απο το ανοδικο γυρισμα απο το 693 ως το 788 το βλεπομε και τωρα με την δημιουργια μιας ζωνης συναλλαγων του δεικτη,το βλεπουμε σαν μια δημιουργια και στις τραπεζικες μετοχες καποιων χαμηλων απαραβιαστων,ολα αυτα ειναι αποτελεσμα της αποτιμησης των κρατικων ομολογων.Πολες φορες ειχα δηλωσει αγνοια για τις ληξεις των ομολογων που κρατουν οι τραπεζεςκαι δυστυχως δεν υπαρχει τροπος να πληροφορηθουμε αυτο το στοιχειο και οι διοιηκησεις το κρατουν κρυφο μυστικο,διοτι αλλο πραγμα ειναι να ληγουν μετα 10 χρονια ,και αλλο πραγμα μεσα σε δυο τρια χρονια.Ομως θα πρεπει να ξερετε οτι οι μεγαλομετοχοι οι οι δηθεν  αναδοχοι ολα αυτα τα γνωριζουν ,εμεις δεν τα γνωριζουμε,και ισως πεφτουμε θυματα του σκοτους στο οποιο βρισκομαστε σημερα,Εδω θελει πολυ προσοχη το πραγμα φιλοι μου,πρεπει και μεις να εχουμε μεσα μας παντοντε την αμφισβυτηση,και την περιεργεια ,και την καχυποψια,ολα αυτα  που ειναι ενσωματωμενα στο ερωτημα ---μπας και δεν ειναι ετσι τα πραγματα?---------.Βεβαια εχουμε δεδομενα ατρανταxτα που δεν μας επιτρεπουν ενθουσιασμους και ονειρα μεγαλα,οπως το φορολογικο,εκτακτη εισφορα,νεες εκδοσεις μετοχων,επισφαλειες,ναι ολα αυτα και αλλα ακομη μας προσγειωνουν να ειμαστε και προσεκτικοι και υποψιασμενοι.Εχω μια μεγαλη υποψια μεσα μου οτι οι τραπεζιτες βολευτηκαν με ολη αυτη την κατασταση,εχω την την υποψια οτι την επιζητησαν ολη τουτη την  κατασταση ,εχω την υποψια οτι τους μικρομετοχους τους αγνοησαν πληρως και ηταν βουτηρο στο ψωμι τους,δεν τους εχω για αφελεις,διοτι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ συνεπλευσαν σε πολλα θεματα,ενω εκ των πραγματων εχουν αντιθετα καθηκοντα και υποχρεωσεις.Οενας ειναι δανειστης και ο αλλος δανειζομενος ,πως και ημερεψαν και αγαπηθκαν τοσο πολυ?Αυτη η ΕΥΡΩΒ με την υπερμετρη προσπαθεια να προβαλει τα παντα και χωστου αναλυση στην αναλυση,μας ανελυσε και εμας τους ιδιους στο τελος.Να πια ειναι η υποψια μου φιλοι μου.Οι τραπεζιτες μεγαλομετοχοι και οι καθε φορα αναδοχοι  πουλησαν και σορταραν το ελληικο χρηματιστηριο το 2007 και το εφεραν στο Μαρτη του 2009 εκει που το εφεραν,αλλα οι ιδιοι ειχαν ξεπουλησει στα ψηλα,αγορασαν στα χαμηλα ,ξαναπουλησαν περσυ τετοια εποχη και τωρα αγοραζουν τις επιχειρησεις τους η τις μεγαλοσυμμετοχες τους και κερδιζουν πιο πολλα απο το αλλησβερισι των μετοχων ,παρα απο καθαρα τραπεζικες εγασιες και φυσικα ο λαος απο κατω τρωει κουτοχορτο..?Αυτοι εχουν την δυναμη ακομη και μια χρεοκοπημενη επιχειρηση να την πανε στον ουρανο και αντιστροφα,μηπως λεω ?μηπως πρεπει να δουμε την ολη μας πορεια απο την αρχη με νεους σχεδιασμους και προγραμματα και υποψησμενοι γενικα?,εγω απλα ερωτω μηπως?
 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: